به گزارش ایرنا، دکتر بهزاد میرزا روز دوشنبه دردومین اجلاس استانی نماز که با عنوان نماز و فضای مجازی در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، افزود: فضای مجازی، فناوری و تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات روز به روز در حال گسترش است.
وی با بیان اینکه 60 درصد مردم کشور به طور متوسط در شبانه روز بین 2 تا 5 ساعت از فضای مجازی استفاده می کنند، گفت: بنابراین باید از این فرصت به وجود آمده در آموزش و گسترش مفاهیم دینی، فرهنگی، ملی و مذهبی کشورمان استفاده کنیم.
میرزا استفاده از این فضا را در بحث ترویج نماز و امر به معروف و نهی از منکر بسیار موثر دانست و افزود: باید از این ابزار برای ترویج آنچه که جزو فرهنگ ایرانی است استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی است تا بتوانیم از این تکنولوژی در بحث آموزش و فراگیری مسایل و مفاهیم برنامه های مهم کشور استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت: امروز دیگر کتاب، درس و فضای فیزیکی دیگر مفهومی ندارد و تمام امکانات از طریق فضای مجازی در دسترس است.
وی گفت: نباید به دنبال محدودسازی فضای مجازی باشیم و مخالفت با آن در دنیای امروز امکان پذیر نیست و باید از این امکانات استفاده بهینه را در آموزش و فراگیری داشته باشیم.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.