به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود:همچنین این موضوع باعث شد تاکشورهایی که روزی برای آمریکایی ها فرش قرمز پهن می کردند نیز علیه آمریکا و متحدانش بپاخیزند.
وی بیان کرد: انتظار می رود دولت های کشورهای مسلمان منطقه نیز به خود آمده و با ملت های خود همراه شوند تا فریاد مرگ بر آمریکا و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در دنیا فراگیر شود.
گراوند افزود: موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس بخوبی نشان داد که سردمداران آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستند.
وی گفت: این اتفاقی بود که باعث بیداری حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال آمریکا و متحدانش شده و آنها درک کردند که آمریکا به جای اینکه با کشورهایی باشد که دلارهای خود را صرف تجهیزات آمریکایی می کنند با رژیم اشغالگر قدس همراه و هم پیمان شده است.
گراوند گفت:انتقال پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل به قدس موضوع جدید سردمداران آمریکاست که پس از شکست های خود در منطقه اقدام به مطرح کردن آن کردند.
استاندار بوشهر افزود: آنها در ابتدا قصد داشتند با استفاده از جریان تکفیری خط مقدم مبارزه با سران رژیم صهیونیستی را تضعیف کنند که با بیداری کشورهای منطقه این موضوع تحقق پیدا نکرد.
وی یادآور شد: آمریکا در جریان حوادث منطقه بخوبی نشان داده که با داعش هدف مشترکی را دنبال می کرد که آن نیز نابودی منابع مالی و انسانی جهان اسلام و تحمیل هزینه های کلان بر این ملت ها بود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.