سکینه الماسی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دیر(dayyer) افزود: با توجه به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در جنوب استان بوشهر که میزبان طرح های توسعه ای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است برای اجرای این مسئولیت ها، بسته ای آماده شده و بزودی به این وزاتخانه ارائه خواهد شد.
وی در ارتباط با محتوای این بسته مسئولیت های اجتماعی بیان کرد: این بسته با محتوای بخش سلامت و فرهنگی اجتماعی چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در جنوب استان بوشهر را در بر می گیرد.
الماسی ادامه داد: در بخش فرهنگی اجتماعی این بسته دوره های آموزشی، کارگروه ها، سیمنارها، کلاس های موسیقی و خبرنگاری، دوره ابتدایی و مهدکودک، ورزش و جوانان، تجهیزات ورزشی،حمایت از تیم های ورزشی، امور مذهبی، حسینیه ها و فرهنگ و ارشاد دیده شده است.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: محتوای این بسته در بخش سلامت نیز با اولویت اورژانس هوایی در مناطق جنوبی، تجهیز بیمارستان ها، خانه های بهداشت و احداث بیمارستان در عسلویه است.
وی گفت: بررسی اولیه بسته انجام شده و 80 درصد کار روی آن صورت گرفته است و با اولویت بندی در منطقه به وزارت نفت برای اجرا تحویل خواهد شد.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در ارتباط با تعهد وزارت نفت در اجرای مسئولیت های اجتماعی بیان کرد: مصوب کرده ایم که وزارت نفت در بحث مسئولیت های اجتماعی هر جا کار می کند، باید در بهداشت و درمان و مسئولیت های اجتماعی هزینه کند.
وی اضافه کرد: با کمک وزارت نفت در حال اجرای این سیاست در منطقه هستیم و با نگاه خوب وزیر نفت به این مساله، مسئولیت خودمان را انجام می دهیم.
شهرستان های جنوبی استان بوشهر شامل عسلویه، کنگان، دیر و جم به ترتیب میزبان طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی، پارس2(پارس کنگان)، پارس شمالی و پالایشگاه گاز فجر جم هستند.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.