به گزارش ایرنا، سعید زرین‌فر روز سه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها افزود: یکی از سرمایه‌های بزرگ هر نظام، اعتمادی است که مردم نسبت به آن داشته باشند و بدون تردید روابط عمومی‌ها می‌توانند در تقویت اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت موثر باشند.
زرین‌فر بیان کرد: روابط عمومی قوی آن است که خود را نسبت به مردم پاسخگو بداند و ارتباط دهنده مردم و حاکمیت باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در کنار انعکاس اخبار باید نسبت به بازخورد اخبار نیز واکنش نشان دهند و ارتباط با مردم را حفظ کنند.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان گفت: در یکسال اخیر بیش از 250 واحد تولیدی و اقتصادی مشکل‌دار در استان بوشهر ساماندهی شده که اینگونه خدمات باید اطلاع‌رسانی شوند.
زرین فر ادامه داد: نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و تاثیرگذار است و در این ارتباط تقویت روابط عمومی امری مهم است.
وی بیان کرد: برای ارتباط بیشتر با مردم و اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و همه‌جانبه‌تر باید به شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی مجهز شویم و روابط‌ عمومی‌ها باید خود را روزآمد کنند.
زرین فر با اشاره به اینکه مدیران باید از خواسته‌های عمومی مطلع باشند بیان کرد: دولت منتخب مردم است و مردم حق دارند بدانند که دولت چه خدماتی ارائه کرده و روابط عمومی‌ها باید در این حوزه با کیفیت بالایی ورود کنند.
وی ادامه داد: انعکاس مطلوب خدمات دولت مورد تاکید قرار دارد و روابط عمومی ها باید این نگاه را که 'فلسفه وجودی ما خدمتگزاری است ' نهادینه کنند.
7212/6043**
خبرنگاران: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.