به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان افزود: همه ما معتقدیم باید ته لنجی بصورت قانونمند مدیریت شود، اما نباید اعمال قانون به گونه ای باشد که معیشت مردم به خطر بیفتد.
وی اضافه کرد: اجرای مصوبه اخیر باعث رکود در بازار ، به خطر افتادن معیشت مردم و حتی بیکاری شماری از جوانان شده که این مهم با شعار سال در تضاد است.
محمودی بیان کرد: معیشت بخش قابل توجهی از جمعیت مردم ساحل نشین از طریق ته لنجی است که بایستی متولیان و تصمیم گیرندگان با اتخاذ تدابیر مناسب و تجدید نظر در مصوبه اخیر به معیشت مردم کمک کنند.
وی در بخش دیگر با تبریک میلاد پیامبر اعظم و رئیس مذهب تشیع، (امام جعفر صادق (ع)) و بیان برخی از فضایل و مناقب آن انوار الهی، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت از افتخارات نظام دینی و از ابتکارات امام امت است.
خطیب جمعه کنگان با استناد به آیات و روایات در باره وحدت و بیان سیره معصومان و بزرگان دین در این مورد بیان کرد: وحدت از ضرورت های مهم جهان اسلام است و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تحکیم همدلی و وحدت است.
محمودی با تبریک انتخاب موسسه خیریه المهدی (عج) کنگان به عنوان کارآفرین برتر توسط سپاه استان بوشهر، از تلاش های این موسسه برای محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی تجلیل و بر ضرورت حمایت از چنین موسسه هایی تاکید کرد.
وی با اشاره به پنجشنبه شب استاندار بوشهر به کنگان، از قول مساعد وی در زمینه بازسازی مسجد جامع مرکز شهر کنگان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست ها و مطالبات مردمی امیدواریم در نشست خاص مردم با مسئولان ارشد استانی مشکلات و مطالبات مردم مورد بررسی و ارائه طریق شود.
امام جمعه کنگان با ابراز تاسف از اظهار نظرهای برخی مقامات ارشد دولت های نهم و دهم افزود: دقت مقام ها و رجل سیاسی در اظهار نظر و پرهیز از سیاه نمایی ضوروری است.
وی، به برخی آمارهای ارائه شده توسط برخی مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: آمارهای کاغذی دردی از مردم درمان نمی کند و باید کارها به گونه ای باشد که مردم در زندگی آن را لمس کنند.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.