سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه درحاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان این شهرستان باید در خور و شان مردم شود و با برنامه ریزی های به عمل آمده اتفاقات خوبی در آن اجرا خواهد شد.
وی اظهارکرد: دستگاه ام آر آی برای بیمارستان به عنوان یکی از نیازهای این شهرستان در اولویت کاری قرار گرفته و پیگیری های لازم در دست اجراست.
فرماندارگناوه گفت: فراهم شدن فضای رفاهی برای همراهان بیمار، توسعه فضاهای درمانی و امکانات و تجهیزات، بهبود وضعیت داروخانه، روشنایی، فضای سبز، ساماندهی پارکینگ خودروها و پاکسازی محوطه از موارد مهم است که با هدف خدمت رسانی شایسته به مردم در بیمارستان محقق خواهد شد.
وی از شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان خواست تا همکاری لازم در اجرای طرح های بیمارستانی داشته باشند.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: طرح و برنامه های خوبی در این بیمارستان باهدف خدمت رسانی بهتر و شایسته به مردم این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
شهرام جلال پور افزود: راه اندازی اتاق وی آی پی، توسعه اتاق عمل جراحی، تغییرات در ورودی های بیمارستان و برطرف کردن مشکلات اورژانس، اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، انتقال بخش اداری بیمارستان به بیرون، احیای فضای سبز، مجهزشدن آمبولانس به آی سی یو، تعمیرخانه پزشکان و کارکنان و آی سی یو از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده است.
شهرستان گناوه با 105 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.