به گزارش ایرنا، پیاده روی در دیر از پارک بسیج تا پارک لک لک به مسافت 3 کیلومتر برگزار شد و به 55 نفر از شرکت کنندگان با انجام مراسم قرعه کشی جوایزی اهدا شد.
جانشین فرمانده ناحیه سپاه سید الشهدا دیر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: برگزاری همایش های پیاده روی و کمک به ترویج ورزش های همگانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حفظ سلامت مردم انجام می شود.
سرگرد پاسدار سید علی حسینی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج متعلق به آحاد جامعه است و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای حضور آحاد مردم نیز در دستور کار بسیج قراردارد.
به گزارش ایرنا، همچنین پیاده روی از محل شهرداری نخل تقی تا بوستان ولایت شهر عسلویه به مسافت چهار کیلومتر برگزار شد و به 40 نفر از شرکت کنندگان با انجام مراسم قرعه کشی جوایزی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و دوچرخه اهدا شد.
مدیر تربیت بدنی سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه در حاشیه این مراسم گفت: نشاط، سلامت و فعالیت‌های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین می‌شود.
محمد نیک بند افزود: سپاه عسلویه برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم به ویژه قشر جوان نهادینه کند.
وی گفت: ورزش به عنوان ایجاد کننده سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری‌های جسمی و روانی است.
شهرستان های عسلویه و دیر بترتیب در فاصله 285 و 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارند.
7207/ 6045** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.