به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روزپنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم افزود: تا پایان سال جاری بخش خصوصی بومی با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال دراین شهرک، تحولات خوبی در این شهرستان در زمینه اشتغال رقم می خورد.
وی اظهارکرد: باتوجه به اهمیت شعار سال و توجه ویژه کارگزاران دولت تدبیر و امید و بویژه شخص رئیس جمهوری، برای تسریع دراین حوزه، ستاد اقتصاد مقاومتی درشهرستان تشکیل و ظرفیت های موجود دراین ارتباط به کارگرفته خواهد شد.
وی، قابلیت های شهرستان دیلم را درایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بی نظیر دانست وگفت: شهرک صنعتی دیلم که چندین سال دچاررکود بود و کارآیی قابل قبولی درایجاد اشتغال نداشت هم اینک با همت جمعی و نگاه ویژه دولت و حضور سرمایه گذار بخش خصوصی وارد فاز جدید با رویکرد متفاوت خواهد شد.
فرمانداردیلم بیان کرد: دراین شهرستان شهرک صیادی وکشاورزی ایجاد و از همه توان، ظرفیت و قابلیت نیروی انسانی دراین زمینه بهره خواهیم برد.
وی ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان زلزله استان کرمانشاه، گفت: مردم و مسئولان شهرستان دیلم آماده هرگونه همکاری به زلزله زدگان هستند.
اسماعیلی افزود: حضورمدیر کل صدا وسیمای استان بوشهر را برای اولین باردرشهرستان به فال نیک می گیریم و امیدواریم با خدمات بهتر میزان رضایمتندی مردم نسبت به این مرکز بیشتر شود.
فرماندار دیلم، نبود امکان استفاده ازشبکه های سراسری، پارازیت های پی درپی و انعکاس نیافتن برنامه های شهرستان به نحو مطلوب در صدا و سیمای مرکز بوشسهر را ازمسایل ومشکلات دراین حوزه عنوان کرد.
وی از تمامی مردم مومن و متدین این شهرستان در استقبال، میزبانی و پذیرایی از زایران اربعین حسینی تقدیر کرد.
شهرستان دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.