به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان اظهار داشت: باید از فرصت این تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال بهره برد و همچنین مهارت آموزی و ارائه آموزش‌های لازم به نیروی کار در هرمزگان نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی هرمزگان را استانی سرشار از استعداد و فرصت برای کار و تولید دانست و افزود: مجموعه عظیمی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در هرمزگان وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها اشتغال بسیاری ایجاد و بیکاری را کاهش داد.
همتی با بیان اینکه رونق تولید و ایجاد اشتغال از محوری‌ترین مطالبات مردم است، گفت: دولت دوازدهم پاسخگویی به این مطالبه مهم مردم را در اولویت قرار داده و مدیران باید در این راستا همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران استان باید متناسب با مطالبات مردم در جهت ایجاد اشتغال گام‌های اساسی بردارند و ما نیز حامی مدیران موفق و دستگاه‌هایی با خروجی موفق خواهیم بود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: اما در صورت موفق نشدن دستگاهی در جهت ایجاد اشتغال، دست ما برای حمایت از مدیر آن مجموعه بسته است و در جهت بهبود وضعیت تغییراتی صورت می‌گیرد.
همتی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان باید به خوبی معرفی شود، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در استان باید در مدت هفت تا 10 روز مجوزهای لازم جهت سرمایه‌گذاری را برای افراد متقاضی صادر کنند و صرف شدن زمان بیشتر جهت صدور مجوز سرمایه‌گذاری از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست.
وی بر لزوم بهره‌مندی مردم هرمزگان از مزایای وجود صنایع بزرگ در این استان تاکید کرد و گفت: در این راستا جلسه‌ای با مدیران تمامی 16 واحد صنعتی بزرگ مستقر در هرمزگان خواهیم داشت تا دغدغه مردم را به آنها منتقل و این صنایع باید نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان افراد بومی و ساکن در استان هرمزگان تامین کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.