قاسم شکوه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از احداث بوستان و زمین های چمن ورزش در روستاها فراتر از 500 نفر جمعیت طرح احداث خانه ورزش برای روستاهای زیر 500 نفر جمعیت در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در روستای محمدطاهری با 240 نفر جمعیت مکان موردنیاز خانه ورزش این روستا با همکاری دهیار تامین و لوازم ورزشی موردنیاز آن به ارزش 800 میلیون ریال اعتبار تجهیز شد.
شکوه ادامه داد: توپ های فوتبال، والیبال و بسکتبال، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی از جمله لوازم ورزشی تامین شده برای خانه ورزش روستای محمدطاهری است.
وی گفت: اکنون با احداث این خانه ورزش با توجه به سرپوشیده بودن آن امکان فعالیت ورزشی بانوان روستا نیز فراهم شده است.
مدیر ورزش و جوانان تنگستان یادآور شد: بخشدار نیز در آئین افتتاحیه این خانه قول مساعد داد تا 300 میلیون ریال اعتبار برای تامین لوازم رشته بدن سازی را فراهم کند.
شکوه افزود: به دهیاری روستا اعلام شده تا ورزشکاران روستا فعالیت های حرفه ای خود را در سطح 1 یا 2 رشته متمرکز کنند تا بتوانیم از این طریق زمینه تامین لوازم و مربی ورزشی آنها را فراهم کنیم.
وی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان آمادگی دارد تا با اعلام روستاهای دارای شرایط لازم برای احداث خانه ورزش توسط فرمانداری اقدام لازم انجام دهد.
شهرستان تنگستان نخستین شهرستان استان بوشهر از لحاظ برخورداری از جمعیت روستایی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.