ایوب چراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم با تداوم روند خوب تمرینی خود اکنون مهیای برگزاری مسابقات لیگ برتر ووشو کشور است.
وی بیان کرد: بیشتر بازیکنان سال گذشته تیم را در اختیار داریم و تنها حدود 15 درصد بازیکنان تیم دچار تغییر و تحول شده است.
چراغی ادامه داد: چند نفری نیز از بین بازیکنان بومی استان بوشهر امسال جذب تیم پارس جنوبی شدند و چند نفر از جوانانی که در رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال شدند جذب تیم پارس جنوبی شدند.
وی با اشاره به شرایط مطلوب تیم ووشو پارس جنوبی اظهار داشت: 2 بازیکن مصدوم نیز داریم که این هفته از آنها استفاده نمی کنیم ولی با بهبودی کامل درهفته های بعدی لیگ آنها را بکار می گیریم.
چراغی در ارتباط با کادر فنی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: حسین اوجاقی مربی تیم ووشو پارس جنوبی از لحاظ فنی بهترین مربی ووشو دنیاست که چندین دوره قهرمانی آسیایی و جهانی را در کارنامه دارد و امسال برای سومین سال پیاپی هدایت این تیم را عهده دار است.
وی افزود: اکنون پنج بازیکن ملی پوش داریم که نهایت سقف استفاده از بازیکنان ملی پوش است.
چراغی بیان کرد: کسانی که در باشگاه فعالیت داشتند و پس از آن به تیم ملی دعوت شدند شامل این ماده نمی شوند که این تبصره باعث شده تا تیم پارس جنوبی اکنون بیش از پنج ملی پوش را در ترکیب خود داشته باشد.
در گروه نخست مسابقات ووشو کشور تیم پارس جنوبی به عنوان سرگروه با تیم های شهرداری ملارد، شهرداری دامغان، مقاومت بسیج و دانشگاه پیام نور هم گروه شده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.