به گزارش ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده روز یکشنبه در نشست برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور در بوشهر افزود: در این المپیاد حدود یکهزار و 500 دانشجو در 14 رشته ورزشی حضور دارند و برای برگزاری مطلوب این المپیاد نیاز به حمایت و همکاری همه ادارات و نهادهای شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است و در این ارتباط هرساله برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان پیام نور در قالب منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
نصیرزاده، ظرفیت دانشگاه پیام نور استان بوشهر در عرصه ورزش را بسیار مهم و مطلوب دانست و گفت: دانشگاه پیام نور بوشهر استعداد خوبی در عرصه ورزشی دارد زیرا این دانشگاه درسال‌های گذشته میزبان خوبی برای رقابت‌های ورزشی دانشگاه پیام نور بوده است.
وی یادآور شد: جایگاه ورزشی این دانشگاه در میان سایر استانها در سه سال گذشته جهش خوبی داشته و توانسته در ردیف 10 استان برتر کشور قرار گیرد.
عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: این شوراه آماده همکاری با دانشگاه پیام نور برای برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان است و امیدواریم این المپیاد سبب شناسایی هرچه بیشتر استعدادهای ورزشی دانشجویان و معرفی ظرفیت‌های شهر بوشهر شود.
عبدالخالق برزگرزاده افزود: دانشگاه پیام نور درسال گذشته تنها دانشگاهی بود که به صورت عملی وارد فعالیت‌های بزرگداشت روز بوشهر شد و توانست برنامه خوبی اجرا کند.
6047/6043**
خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.