به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از برد سه بر یک تیمش برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: محسن فروزان، محمدی مهر، نورمحمدی، پورامینی، صالحی و دیگر بازیکنان پارس جنوبی از جمله بازیکنانی هستند که شایسته حضور در تیم ملی هستند.
وی بیان کرد: کادر فنی تیم ملی باید شایستگی‌های این بازیکنان را ببیند و آنها را در لیست تیم ملی قرار دهند.
تارتار افزود: در این راستا هفته آینده نشستی دوستانه و صمیمی با کادرفنی تیم ملی انجام می دهیم تا زمینه دعوت بازیکنان با کیفیت پارس جنوبی به تیم ملی فراهم شود.
وی گفت: کارشناسان زیادی در عرصه فوتبال نیز معتقد به حضور بازیکنان پارس جنوبی جم در تیم ملی هستند.
تارتار در ارتباط با دیدار تیمش با پارس جنوبی اظهارداشت: در این دیدار یک بازی هجومی را در دستور کار قرار دادیم و خیلی زود به گل رسیدیم.
وی افزود:در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم ولی با تلاش بازیکنان موفق به زدن 2گل دیگر به تیم سپیدرود و برتری برابر آنها شدیم.
تارتار ادامه داد: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم حمایت‌های بی دریغ آنها همچنان تداوم داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ارتباط با تغییرهای پیاپی در ترکیب اصلی تیمش نیز گفت: این تیم از بازیکنان بسیار باکیفیتی برخوردار است و همین باعث شده تا پارس جنوبی ترکیب ثابت نداشته باشد و هر بازیکنی که در تمرین ها آماده تر ظاهر شود موفق به قرار گرفتن در ترکیب اصلی شود.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز اظهارداشت: تیم داوری عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت و کمتر تیم داور این گونه بدون اشتباه بازی را قضاوت می کند.
تیم پارس جنوبی جم با این برد 25 امتیازی شد و بطور مجدد به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور بازگشت.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.