مهرزاد آسایش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شورای چهارم بوشهر 450 کوچه این شهر آسفالت شد که انتظار می رود با تامین اعتبار لازم پرونده کوچه های خاکی شهر بوشهر تا سال آینده بسته شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه محل تامین اعتبار آسفالت کوچه های فراتر از 12 متر اعتبارات استانی است از استاندار بوشهر انتظار داریم زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح را فراهم کند.
آسایش یادآور شد: اکنون در شهر بوشهر 188 هزار مترمربع کوچه و خیایان بالای 12 متر وجود دارد که برای اجرای آن به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی بیان کرد: در کنار آسفالت کوچه های خاکی و بهسازی آسفالت های انجام شده احداث یک شهر بازی مدرن نیز از خواسته های مهم شهروندان بوشهری به شمار می رود.
آسایش ادامه داد: با توجه به سودآوری طرح های گردشگری و تفریحی سرمایه گذاران می توانند با ورود به این بخش علاوه بر درآمدزایی به توسعه امکانات شهری بوشهر نیز کمک کنند.
وی گفت: در این ارتباط شورای شهر بوشهر آماده هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمران شهری در بوشهر است.
آسایش ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتبار سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با سرمایه گذاری های خود به عنوان بازویی توانمند در کنار مدیریت شهری بوشهر باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.