به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه افزود: دانشگاه علوم پزشکی در تخصیص امکانات و پزشکان متخصص تنها به جمعیت ساکن دراین شهرستان نگاه نکند بلکه باید میلیون ها مسافر و گردشگری را که در طول سال وارد این منطقه می شوند درنظر بگیرند تا بتوانیم پاسخگوی مسایل درمانی و بهداشتی آنان باشیم.
وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم با اجرای طرح مهم تحول نظام سلامت اتفاقات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است، اظهارکرد: در دولت یازدهم پزشکان متخصص در این شهرستان افزایش یافته اما ناکافی است و امیدواریم درتقسیم پزشکان متخصص در سال جاری در اولویت قرار گیرد.
فرماندارگناوه گفت: با توجه به اینکه در توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار گرفت و درسال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص داده شد از مدیر شبکه انتظار می رود پیگیر مبادله موافقت نامه شود.
وی با تقدیر از خدمات و زحمات مدیر سابق شبکه بهداشت ودرمان و بیمارسان امیرالمومنین (ع) شهرستان از مدیران جدید خواست تمام تلاش و همت خود را در استفاده از ظرفیت ها و برطرف کردن نواقص و مشکلات بکار ببرند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه هم با قدردانی از زحمات مدیران سابق امر سلامت این شهرستان از مدیران جدید خواست در حل معضلات و مشکلات این حوزه مجدانه بکوشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در انتخاب مدیران جدید شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان گناوه از نیروهای قوی و توانمند استفاده شده است.
دکتر سعید کشمیری با تقدیر از زحمات مسئولان سابق شبکه بهداشت و بیمارستان گناوه افزود: باتوجه به ابعاد وسیع حوزه بهداشتی و درمان باید شرایط و زمینه های لازم برای مردم و کارکنان بخوبی فراهم شود.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان سابق گناوه با ارایه گزارشی از فعالیت های دوران خدمت خود گفت: راه اندازی مرکز قلب، سامانه پیام سلامت، کسب رتبه نخست استانی در چیدمان و استانداردسازی خانه های بهداشت، کسب مقام برتر استانی در زمینه جلب مشارکت های مردمی و خیرین، مرکز خدمات سلامت دهان و دندان، حذف پرونده های کاغذی و ارایه خدمات بصورت الکترونیکی، تعمیر وتجهیز همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پیشرو در رفع نواقص سامانه سراسری سیب از عمده آنهاست.
در این جلسه محمد بازیاری و شهرا م جلالپور به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گناوه معرفی و از دکتر علی زکی زاده و محمدجواد طاهری روسای سابق تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
شهرستان گناوه با 105 هزارنفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.