به گزارش ایرنا، سید محمد علی مهیمنیان پور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت اماکن مقدسه نشده اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می ‌شوند تا با کمک خیران، امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد مقدس و دیگر اماکن مقدسه فراهم شود.
مهیمنیان پور با اشاره به اینکه 860 میلیون ریال برای رفت و آمد مددجویان به کربلای معلی در نظر گرفته شده گفت: این هزینه‌ها از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های خیران تامین شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر همچنین با اشاره به اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 250 نفر در قالب هفت کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند که برای آنها 520 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 390 نفر مددجو به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شده‌اند، گفت: امسال نیز این رقم افزایش یافته است و 470 نفر تاکنون اعزام به کربلا و مشهد صورت گرفته است.
مهیمنیان پور هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی را ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان عنوان کرد.
وی یادآور شد: اولویت اعزام به سفرهای زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.
رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر با دعوت از خیران و مردم نیکوکار استان برای کمک به اعزام نیازمندان به سفر کربلای معلی و مشهد مقدس، اظهار کرد: خیران برای مشارکت در این طرح حسنه می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان و مراکز نیکوکاری و یا از طریق پرداخت به شماره حساب 0105753982009 و یا با شماره‌گیری آسان‌پرداخت #077*8877* به هر میزان که بخواهند کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اهدا کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.