به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به اینکه زندگی مردم بوشهر با دریا گره خورده است و در سیاست کلی نظام نیز معیشت مرزنشینان مورد تاکید قرار دارد باید در اجرای این سیاست، مصوبه ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) اجرایی شود.
وی با بیان اینکه حفظ جمعیت مرزی منوط به تامین معیشت آنان است، اظهار کرد: مدیران استانی در اجرای دستورالعمل های مرکز در مورد طرح ساماندهی ته لنجی، روان سازی در امور را سرلوحه کار خود قرار دهند.
گراوند اضافه کرد: طرح ساماندهی کالای همراه ملوان باید به گونه ای اجرایی شود که پس از اجرای آن، نقاط ضعف و قوت مصوبه شناسایی شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مدیران موانع پیش روی اجرای مصوبه ساماندهی کالای همراه ملوان را برطرف کنند، اظهار کرد: کارگزاران دولت ملکف هستند برای اجرای وظایفشان و مصوبه های دولت، تلاش کنند.
گراوند بیان کرد: تاکید ما بر عملیاتی کردن مصوبه دولت در مورد ته لنجی است تا بعد از اجرای آن، نقاط ضعف و قوت شناسایی شود.
استاندار بوشهر گفت: مصوبه کالای همراه ملوان با انعطاف دستگاه های مرتبط اجرایی عملیاتی شود و در اجرای این طرح نباید به دنبال ذره بین بود تا این طرح اجرا نشود بلکه همه باید کمک کنیم تا این مصوبه اجرایی شود.
وی گفت: با توجه به اینکه پدیده قاچاق کالا بر سرمایه گذاری ها و صنعت کشور تاثیر منفی دارد به همین دلیل همه باید کمک کنیم تا مصوبه کالای همراه ملوان در استان اجرایی شود.
گراوند، با تاکید بر اجرای کار فرهنگی به منظور مقابله با قاچاق کالا، گفت: یکی از راههایی که برای مبارزه با قاچاق کالا مد نظر است، انجام کار فرهنگی است که باید بجد دنبال شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.