به گزارش ایرنا، حسین پاشایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این ارتباط از کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی و مشاورانش انتظار داریم که نگاه ویژه تری به تیم فوتبال پارس جنوبی جم داشته باشد.
وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که تیم صدرنشین لیگ در تیم ملی بازیکن نداشته باشد از این رو انتظار داریم زمینه دعوت بازیکنانی از پارس جنوبی جم به تیم ملی فراهم شود.
وی در ارتباط با دیدار این تیم برابر ذوب آهن گفت: در این دیدار هر سه گل تیم از روی تاکتیک از پیش تعیین شده به ثمر رسید و بازیکنان با نمایشی قابل قبول تمام نکات فنی را مو به مو در زمین پیاده کردند.
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: بازیکنان این تیم اکنون به جایی رسیده اند که تاکتیک های پیش بینی شده برای آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت و در زمین مسابقه به نمایش می گذارند.
پاشایی ادامه داد: تیم های اصفهانی در هر فصل برای قهرمانی بسته می شوند و از توان فنی بالایی برخوردار هستند ولی با این وجود موفق به نتیجه خوبی برابر ذوب آهن شدیم.
وی گفت: انتظارات نباید از تیم فوتبال پارس جنوبی جم بالا برود و قهرمانی برای این تیم تازه لیگ برتری شده هنوز زود است ولی با این وجود در این زمینه همه تلاش خود را بکار می گیریم.
پارس جنوبی جم اکنون با 22 امتیاز در رتبه نخست لیگ برتر کشور قرار دارد این تیم در هفته یازدهم بازی ها در جم به مصاف تیم سپید رود رشت می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.