به گزارش ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پدیده خراسان در جمع خبرنگاران در شهر جم بوشهر افزود: تیم پدیده در چند بازی اخیر نمایش خوب وخیره کننده ای داشته و برابر تیم های بزرگ بسیار خوب ظاهر شده است.
وی بیان کرد: با این وجود در این سمت میدان نیز تیم پارس جنوبی جم توانسته با جمع آوری مناسب امتیاز بازی های انجام شده، خود را در جایگاه نخست لیگ قرار دهد.
تارتار ادامه داد: چنانچه بتوانیم برابر پدیده 3 امتیاز بگیریم فاصله خوبی بین تیم پارس جنوبی و این تیم ایجاد می شود که این امر می تواند به تداوم صدرنشینی پارس جنوبی کمک شایانی کند.
وی گفت: در این ارتباط از هواداران پرشور پارس جنوبی جم انتظار داریم که از اقصی نقاط استان بوشهر به ورزشگاه بیایند و جو ورزشگاه را به سود تیم خود رقم بزنند.
تارتار در ارتباط با غایبان تیمش برابر تیم پدیده بیان کرد: در این دیدار بازیکن محروم نداریم اما ارسلان مطهری همچنان مصدوم است و شاید به بازی برابر پدیده نرسد.
وی یادآور شد: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و با آنالیز و بررسی تیم حریف شناخت خوبی از آنها پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در باره غیبت احتمالی نمایندگان پارس جنوبی جم در لیست تیم ملی اظهار داشت: چنانچه بازیکنان این تیم به تیم ملی دعوت نشده باشند در حق آنهااجحاف صورت گرفته است و با توجه به شایستگی بازیکنان پارس جنوبی جم حداقل باید 2 بازیکن در تیم ملی داشته باشیم.
وی در باره شکست سنگین پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نیز گفت: در این بازی یک بار دیگر مشخص شد که فوتبال باشگاهی ما با آسیا اختلاف سطح زیادی دارد.
تارتار بیان کرد: کشورهای همسایه و آسیایی با هزینه‌های بالا بازیکنان با کیفیت خارجی جذب می‌کنند و این بازیکنان با کیفیت هستند که این نتایج را برای آنها رقم می‌زنند.
وی یادآور شد: وقتی در رده ملی از کشورهای آسیایی سر هستیم ولی در رده باشگاهی با آنها اختلاف داریم این امر تاثیرگذاری جذب بازیکنان خارجی باکیفیت توسط برخی تیم های آسیایی را بیشتر نمایان می کند.
تارتار در ارتباط با برنامه ورزشی 90 در این هفته بیان کرد: در این برنامه زرگر داور بازی پارس جنوبی جم و سایپا مظلوم واقع شد و عملکرد وی طوری بروز داده شد که انگار به اشتباه برای تیم پارس جنوبی جم اعلام پنالتی کرده است.
وی گفت: از کارشناسان برنامه 90 نیز تقدیر می کنم که بدرستی صحنه پنالتی را کارشناسی و صحت اعلام آن را بیان کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.