مهدی زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه در اردیبهشت سال جاری کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن بر زمین زده شد ولی اکنون با گذشت پنج ماه اعتباری برای آن تخصیص نیافته است.
وی بیان کرد: این در حالی است که در روز آغاز عملیات اجرایی این پیست بین المللی مقرر شد ظرف مدت یکسال عملیات اجرایی آن با 120 میلیارد ریال اعتبار به اتمام برسد.
زارعی ادامه داد: با وجود استعدادهای قایقرانی بین علاقه مندان به ورزش های آبی و همچنین ساحلی بودن استان بوشهر انتظار داریم روند اجرای این پروژه هر چه زودتر آغاز شود.
وی گفت: امسال همچنین برنامه برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی در عسلویه داشتیم که با توجه به عدم همراهی مسئولان ذیربط اکنون در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
زارعی ادامه داد: این در حالی است که هیات قایقرانی استان بوشهر از ظرفیت لازم برای میزبانی از پنج تیم مطرح دنیا در رشته قایقرانی خبر داده بود.
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر ادامه داد: در جریان حادثه آتش سوزی هیات قایقرانی استان بوشهر که منجر به سوختن 52 قایق شد نیز تاکنون هیچ خسارتی پرداخت نشده است.
زارعی ادامه داد: در این بین تنها فدراسیون قایقرانی با اهدا 10 قایق بخشی از خسارت های این هیات را جبران کرد و مسئولان استانی هیچ کمکی به این هیات نکردند .
وی همچنین با اشاره به درخشش عرفان زده پی در مسابقات جهانی چین گفت: در این مسابقات که با حضور 18 کشور دنیا برگزار شد نماینده بوشهر در مسافت 200 متر 2 نفره ماده کانو کانادایی و یکهزار متر موفق به کسب 2 مدال ارزشمند نقره شد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.