احمد بهروزیانفر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفته ورزش و تربیت‌بدنی مناسب‌ترین زمان برای آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی است.
وی بیان کرد: در این ارتباط اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
بهروزیانفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح و اجرای هشت طرح ورزشی در استان بوشهر در این هفته اظهار داشت: سالن چند منظوره ورزشی آبگرمک شهرستان جم، سالن ورزشی زیارت ساحلی شهرستان دشتی، زمین چمن مصنوعی چهار روستایی شهرستان گناوه و زمین چمن مصنوعی شهرستان دیلم از جمله طرح‌های است که در هفته ورزش و تربیت‌بدنی به افتتاح می رسد.
وی بیان کرد: همچنین در هفته تربیت بدنی عملیات اجرایی چهار طرح ورزشی شامل سالن ورزشی برکه چوپان شهرستان کنگان، سالن ورزشی بانوان دیلم، سالن ورزشی بانوان گناوه و بیدوخون عسلویه آغاز می‌شود.
بهروزیان‌فر ادامه داد: هزینه های طرح های ورزشی که در هفته تربیت بدنی در استان بوشهر افتتاح و بهره برداری می رسد حدود 130 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در اولویت اصلی برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفته و در این ارتبط در صدد هستیم که تا پایان سال جاری طرح های ورزشی استان بوشهر را به اتمام برسانیم.
بهروزیانفر در ارتباط با انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: اصغر کامیاب از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به عنوان نماینده برای حضور در هیات سه نفره(هیات تایید صلاحیت نامزدهای کسب ریاست هیات فوتبال استان بوشهر) معرفی شده و بزودی صلاحیت کاندیداها مورد بررسی قرار می گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.