به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود:مساله کشاورزی، مشکل کم آبی و بیکاری جوانان و اشتغال از موضوعاتی است که نیاز است مورد توجه و در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد.
وی یادآورشد: با معرفی استاندار جدید بوشهر و شناختی که از ایشان داریم شاهد وحدت و همدلی در استان باشیم و بتواند جریانات سیاسی حول محور ولایت و ارزش های اسلامی در کنار هم قرار بدهند.
امام جمعه دیر افزود: سپاه پاسداران جزو ارکان نظام اسلامی ایران و محبوب دل های مردم منطقه است.
وی با اشاره به طرح آمریکایی برای قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مظهر دفاع، اقتدار و عزت کشور است.
امام جمعه دیر گفت: سپاه پاسداران مورد حمایت رهبری، دولت و ملت ایران قرار دارد و داعش دست پرورده آمریکا را ذلیل کرده و هرگونه اهانت و تهدید به سپاه اهانت علیه تمامیت کشور و نظام اسلامی تلقی کرده و با آن برخوردی در خور خواهیم داشت.
حسینی با اشاره به هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان افزود: بدون همکاری خانواده ها تعلیم و تربیت نمی تواند نقش اثرگذاری داشته باشد و این انجمن می تواند رابطه بین خانه و مدارس را تحکیم ببخشد تا در پرتو آن شاهد توسعه رشد علمی و اخلاقی دربین دانش آموزان باشیم.
وی در رابطه با ورزش پارالمپیک اظهارداشت: جانبازان و معلولان ورزشکار در زمینه ورزشی افتخار می آفریند اما متاسفانه توجه چندانی به آنان نمی شود و مسئولان برای رشد این رشته ورزشی اعتبار ویژه ای در نظر بگیرند.
وی در خصوص موضع آمریکا در قبال برجام گفت: ایران اسلامی همیشه به برجام پای بند بوده است و همه طرف های مذاکره باید به اجرای برجام پای بند باشند و طرف های مذاکره به جای توصیه به ترامپ بر عدم خروج از برجام باید روی ترامپ بر اجرای کامل برجام فشار بیاورند.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/ 6045*خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.