به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره مند روز چهارشنبه در نشستی خبری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته استاندارد افزود: همچنین نقشه راه زیرساخت الکترونیک استاندارد بوشهر برای حذف کاغذ در فرایند فعالیت‌ و برنامه‌های این حوزه و ارائه خدمات مطلوب تدوین می‌شود.
وی با تاکید بر توجه به بکارگیری الزامات استاندارد در بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای کودک استان بوشهر اظهار داشت: نصب تجهیزات پارک ها در نقاط مختلف شهری و روستایی باید بر ساس استانداردهای تدوین شده باشد، تا ایمنی آن تایید شود.
بهره مند اضافه کرد: در این ارتباط باید تمامی تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های تفریحی استان بوشهر دارای استاندارد ایمنی شوند، در غیر این صورت مهروموم خواهند شد.
وی با اشاره به استاندارد آسانسورهای ساختمان‌ها بویژه مراکز عمومی گفت: رستوران‌هایی که آسانسورهای آنها از الزامات لازم برخوردار نباشد بزودی مهروموم می‌شوند.
مدیرکل استاندارد بوشهر در باره برنامه های هفته استاندارد در این استان بیان کرد: در این هفته 20 اثر کاریکاتوری با موضوع حامی کالاهای ایرانی در قالب نمایشگاهی عرضه خواهد شد.
وی افزود: برنامه ویژه روز جهانی استاندارد 23 مهر ماه جاری با حضور صاحب‌نظران این حوزه در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می شود.
بهره مند، افتتاح آزمایشگاه همکار در بوشهر، نمایندگی استاندارد در شهرستان‌ها و تکمیل ساختمان‌های ادارات استاندارد در استان را از دیگر برنامه های هفته استاندارد عنوان کرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.