به گزارش ایرنا سردار محمد جعفر اسدی روز پنجشنبه در همایش بزرگ یاد یاران در مصلای شهر کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجینه ای ناب و تمام نشدنی است و باید از این میراث گرانبها که ثمره خون هزاران شهید والامقام است، حفاظت کرد.
وی اضافه کرد: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشت خون مطهر شهدا و مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی است.
اسدی، دفاع مقدس و جنگ با تروریست های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی را جلوه ای از وحدت شیعی و سنی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت بیان کرد: پیروزی های بزرگ و پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی در عراق و سوریه حاصل همین وحدت و همگرایی است.
وی گفت: امروز این وحدت و همدلی دشمن زبون را ذلیل کرده و باید امت اسلامی برای افزایش وحدت همت کنند.
اسدی، آمریکا را دشمن شماره یک اسلام و نظام دینی دانست و بیان کرد: اعتماد به آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ساده لوحی است زیرا همانگونه که امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب بارها فرمودند و تاکید کردند، به شیطان هرگز نمی شود اعتماد کرد.
وی افزود: بر خلاف جمهوری اسلامی که همواره به تعهدات بین المللی پایبند است، آمریکایی ها در موضوع های مختلف از جمله برجام نشان داده اند که همواره عهدشکن هستند.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل توانست هیمنه پوشالی استکبار به سرکردگی آمریکا را درهم بشکند و امروز به برکت ایستادگی ملت بزرگ ایران آمریکا و حامیان صهیونیستی، غربی و عربی شان به خاک مذلت نشسته اند.
اسدی، ولایت مداری را سیره عملی شهدا دانست و گفت: امروز بهترین راه برای پاسداشت شهدا و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگان گفت: نکوداشت هفته دفاع مقدس، تعظیم و تجلیل از ایثار و رشادت، شهادت و شهامت یک ملت مقاوم است.
سرهنگ اسماعیل تاجیک با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: امسال بیش از 60 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
این مراسم به همت بسیج سپاه، هیات رزمندگان اسلام، کانون پیشکسوتان بسیج و شهرداری و شورای اسلامی کنگان در مصلای بزرگ کنگان برگزار شد.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.