به گزارش ایرنا، جشن آغاز دانش آموزی کلاس اولی های شهر بوشهر امسال دردبستان پسرانه غیردولتی شهید فخرایی این شهر در حضور جمعی از مسئولان برگزارشد و دانش آموزان درحالی که شاخه های گل دردست داشتند از زیر قرآن و اسپند گذشتند و وارد مدرسه شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آئین با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی جدید با شعار ' در سایه حسینی، در مهر علم و امید، با اقتصاد و دانش، با اشتغال و تولید ' همراه است.
ناصر کرمی افزود: تلاش می شود وظیفه و رسالت اصلی خود که به شکوفایی استعدادهای رساندن فرزندان است را انجام دهیم و در این راه نیازمند همراهی و تعامل سایر نهادها و خانواده های دانش آموزان هستیم.
وی اضافه کرد: حضور خانواده ها درآیین جشن شکوفه ها نقطه امید و بیانگر این است که در طول سال تحصیلی نیز شاهد حضور موثر آنان در برنامه های مختلف مدرسه ها باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتظار است خانواده ها در طول سال تحصیلی، حضور در مدارس را فراموش نکنند و با همراهی همه دستگاهها و نهادها کار تعلیم و تربیت بخوبی پیش رود.
مریم قربانی معاون فرماندار بوشهر نیز با تبریک سال جدید تحصیلی از دانش آموزان خواست با خوب درس خواندن آینده کشور را تضمین کنند.
در این آیین دانش آموزان کلاس اولی با اهدای شاخه گل توسط مسئولان و با گذر از زیر قرآن، راهی کلاس درس شدند.
امسال برای 23 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان بوشهر 730 کلاس درس در نظر گرفته شده است.
6043/6047**
خبرنگار: موناعیدان * انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.