به گزارش ایرنا، هومن افاضلی دوشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه بازیکنان مصدوم نیمی از ترکیب تیم صبا را تشکیل می دهند با آمدن آنها نتیجه های بهتری می گیریم.
وی بیان کرد: در دیدار برابر ایرانجوان بوشهر نسبت به بازی با ملوان بهتر کار کردیم و هنوز جای زیادی برای کار داریم تا به هدف اصلی خود برسیم.
افاضلی با اشاره به اینکه تیم صبا تمرین های پیش فصل مناسبی نداشته است، ادامه داد: سختی و فشار تمرین ها نیز هنوز در بدن بازیکنان وجود دارد و با گذر از شرایط سخت تمرین می توانیم به نتیجه گیری تیم امیدوارتر باشیم.
وی یادآور شد: در این دیدار شرایط آب و هوایی نیز با تیم صبا ناسازگار بود و سبب شد تا نتوانیم اهداف خود را در زمین مسابقه پیاده کنیم.
افاضلی ادامه داد: با این حال در نیمه دوم این دیدار عملکرد خوبی داشتیم که در صورت دقت بیشتر بازیکنان می توانستیم به گل دست پیدا کنیم.
وی در ارتباط با تیم ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم شایستگی های فراوانی دارد و جایگاه کنونی زیبنده ظرفیت های وجودی این تیم نیست و در آینده می تواند به وضعیت مطلوب تری دست پیدا کند.
افاضلی در ارتباط با نحوه میزبانی بوشهر گفت: در بوشهر با خونگرمی و مهمان نوازی بوشهری ها اقامت خوبی سپری کردیم و از آنها کمال قدردانی را دارم.
وی در ارتباط با دیدار آینده تیم صبا با گل گهر سیرجان گفت: وینگو بگوویچ سرمربی این تیم از دوستان قدیمی ماست و با این وجود بازی جالبی خواهد شد.
ایرانجوان بوشهر و صبای قم با این تساوی به ترتیب 2 و 3 امتیازی شدند و در رده های شانزدهم و هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرارگرفتند.
ایرانجوان بوشهر در هفته ششم بازی ها میهمان تیم فجر سپاسی شیراز است و تیم صبا نیز در خانه به مصاف گل گهر سیرجان می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.