سید مهدی خازنی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیتی که تیم فوتبال صبای قم در جدول دارد برای ماندگاری در لیگ، حضور غلامرضا عنایتی در زمین نیاز بود و از وجود ایشان در بازی های آینده استفاده می شود.
وی اظهار داشت: رضا عنایتی در آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فصل جاری که اردیبهشت ماه سال جاری برابر استقلال خوزستان در قم می باشد از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و ما نیز برای ایشان برنامه ای را اجرا می کنیم.
غلامرضا عنایتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، با به ثمر رساندن 143گل، بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است.
عنایتی توانست در تیم‌های ابومسلم خراسان و استقلال تهران، 3 بار آقای گل بازی‌های لیگ برتر شود.
وی سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ابومسلم خراسان، النصر امارات، پدیده مشهد، مس کرمان را دارد. عنایتی سه فصل را در تیم فوتبال صبای قم بازی کرد.
وی روز شنبه 26 فروردین ماه در بازی صبای قم با استقلال تهران با هوادراتن تیم استقلال تهران خداحافظی می کند.
عنایتی همچنین در آخرین بازی صبای مقابل استقلال خوزستان که روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود، برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
خازنی با اشاره به این که به حفظ صبا در لیگ برتر امیدوار هستیم، گفت: اگر صبا بتواند در بازی روز شنبه مقابل استقلال تهران به پیروزی برسد گام مهمی برای ماندگاری در لیگ برتر برداشته است.
وی از تماشاگران قمی خواست در چند بازی آخر، تیم فوتبال صبای قم را تنها نگذارند و با حضور خود در ورزشگاه، از این تیم حمایت کنند.
تیم فوتبال صبای قم با 23 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.