به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، قطار لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه بیست و هفتم خود رسیده و دیگر جایگاه حدودی بسیار از تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص‌ شده است.

در این‌ بین برخی تیم‌ها همچون صبا همچنان به دنبال بقا در لیگ هستند و هر مسابقه برای آن‌ها حکم یک فینال را دارد تا شاید بتوانند خود را از تهدید سقوط نجات دهند.

صبایی‌ها در هفته بیست و هفتم به مصاف مدعی دیگر در لیگ برتر فوتبال می‌رود و برای شکار استقلال تهران پای به زمین می‌گذارند.

شاگردان صمد مرفاوی همچنان برای بقا در لیگ باید بجنگند و در این مسابقات باقی‌مانده هر چه در دست دارند رو کنند تا شاید وضعیت آن‌ها در جدول رده‌بندی بهبود پیدا کند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در دور رفت بازی‌ها به جنجال و حاشیه کشیده شد و حالا صبا به دنبال جبران شکست دور رفت است و از سویی دیگر صبا در برابر همین تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از دور بازی‌ها کنار رفت.

آبی پوشان تهرانی این روزها به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم هستند و کمی گرفتن امتیاز از آن‌ها سخت‌تر شده است.

قرعه صبای قم با بدشانسی روبه‌رو بوده و آنها در هفته‌های پایانی باید با تیم‌های مدعی استقلال تهران، سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان مسابقه دهند که امتیازگیری از هرکدام آن‌ها آسان به نظر نمی‌رسد اما صبا این روزها محکوم‌به برد است و جز این باشد شانس سقوط این تیم پر رنگ‌تر می‌شود.

در تیم استقلال تهران فرشید باقری به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیست و حمیدرضا دیو سالار هم از صبا محروم است.

برخی نتایج صورت گرفته در دور برگشت برای صبایی‌ها رؤیایی بوده و تیم‌های بسیار بزرگی را شکت داده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها ذوب‌آهن  و تراکتورسازی بوده است.

بر اساس جایگاه جدولی که استقلالی‌ها تا این جای کار به‌دست آورده‌اند خط دفاعی آن‌ها عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند، خط دفاع استقلال تنها چهار گل کمتر از صبای قعر جدولی دریافت کرده است.

تا هفته بیست و ششم آمار  23 گل برای آن‌ها ثبت‌شده است، صبا نیز رکورد 27 را از خود به‌جای گذاشته که به‌طور میانگین در هر بازی یک گل محسوب می‌شود.

خط آتش استقلال در بین تمامی تیم‌های لیگ برتری با 39 گل زده رکورد بالاترین گل را دارد که این موضوع می‌تواند هر خط دفاعی را آزار دهد.

بیست و ششمین روز از فروردین‌ماه ورزشگاه آزادی تهران شاهد برگزاری دیدار استقلال و صبای قم خواهد بود مسابقه‌ای که از ساعت 19 برگزار می‌شود

اگر صبا در این مسابقه نیز همچون سایر بازی‌ها بتواند به برتری برسد کارش برای ماندن آسان‌تر می‌شود و دیگر از سقوط نمی‌هراسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612591
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.