به گزارش ایرنا روز سه شنبه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،بزرگ‌ ترین رویداد نشریه های دانشجویی کشور با حضور بیش از هزار نفر از دانشجویان فعال در عرصه نشریه های دانشجویی از 13 تا 15 شهریورماه به میزبانی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
براساس این گزارش،دراین میان نشریه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که برای نخستین بار در این رقابت کشوری شرکت کرده بودند، درمجموع موفق به کسب پنج رتبه شدند.
دربخش رقابت درون دستگاهی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب سه مقام برتر شامل رتبه سوم دربخش ویژه با موضوع طرح تحول نظام سلامت توسط افشین زارع علی‌آباد از نشریه ضربان،رتبه سوم دربخش نشریه های صوتی برگزیده توسط نشریه صوتی رادیو دریا به مدیرمسئولی و سردبیری ساناز کاوه و رتبه سوم در بخش طرح جلد برگزیده توسط مختار کردی از نشریه ارغنون شد.
همچنین در بخش رقابت سراسری که بین همه دانشگاه‌های کشور برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب دو مقام برترشامل رتبه سوم در بخش ویژه با موضوع طرح تحول نظام سلامت توسط افشین زارع علی‌آباد از نشریه ضربان و رتبه سوم در بخش نشریات صوتی برگزیده توسط نشریه صوتی رادیو دریا به مدیرمسئولی و سردبیری ساناز کاوه شد.
این دوره از جشنواره در پنج بخش نشریه های برگزیده، آثار برگزیده، مجازی، نویسندگان برتر و بخش ویژه برگزار شد.
در بخش ویژه دهمین دوره جشنواره رسانه و مطبوعات، موضوعاتی نظیر بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های طرح تحول سلامت، نقد و بررسی آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، فقر، طلاق و مشکلات ازدواج، فساد و ...)، برجام، پسابرجام و تعامل عزتمندانه با جهان برای تولید آثار مرتبط معرفی شدند.
همچنین در حاشیه این جشنواره کارگاه‌های آموزشی نشریه ها با موضوع های مختلف و با حضور اساتید مجرب درزمینه نشریه برای دانشجویان و کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها برگزار شد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.