نادر شفیع خدایی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان بوشهر نشان می دهد که همچنان در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداریهای موقت جوی به صورت محلی در برخی نقاط بویژه مناطق مرتفع شرقی فراهم است.
وی بیان کرد: بنابراین طی این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان بوشهر رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال وقوع ناپایداریهای موقت جوی پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت : 05:24 دقیقه بامداد ، مد اول 11:27 دقیقه، جزر دوم 17:24 و مد دوم دریا ساعت 23:51 خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در 24 ساعت گذشته برازجان و جم با 42 و 25 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
وی گفت: در این مدت عسلویه با 83 و برازجان با 21 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت در استان بوشهر را تجربه کردند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.