به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از مهرداد ستوده به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: باتوجه به اینکه فعالیت در عرصه شهرداری بسیار متنوع و گسترده است، شوراهای اسلامی گزینه هایی برای تصدی شهردار انتخاب کنند که علاوه بر داشتن شرایط عمومی ازتخصص و صلاحیت های فنی، دانش و تجربه کافی در حوزه مدیریت شهری نیز برخوردار باشند.
وی یادآورشد:باتوجه به اختیارات قانونی که قانون گذار بر عهده دولت گذاشته است، با هرگونه سهل انگاری در انجام امور مردم و اقدامهای غیرقانونی برخورد قاطع و جدی می شود.
قائم مقام معاونت عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: شورای اسلامی تبلور حکومت مردم بر مردم و مردم سالاری دینی است که این مهم به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافته است.
وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها با وحدت، همدلی، انسجام و تدوین برنامه های لازم در حوزه مدیریت شهری پیشرفت و توسعه شهرهای محل خدمت خود را تضمین کنند.
ستوده گفت: ضروری است شورا در نخستین روز کاری خود نسبت به تعیین سرپرست که باید یکی از کارمندان شهرداری باشد اقدام کند تا زمان بررسی، تعیین و صدور حکم شهردار امورمردم در شهرداری معطل نماند.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.