به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان با تبریک هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمات دولت ها، خدمات نظام است و مسئولان بایستی اقدامات و کارهای ارزشمند انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.
امام جمعه کنگان با تشریح برخی ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر، مطیع ولی فقیه زمان بودن، پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام و انقلابی بودن را از شاخصه های بارز این 2 دولتمرد شهید دانست و بر ضرورت تاسی دولتمردان به سیره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کنگان از تلاش های برخی شهرداران و شوراهای اسلامی سابق شهرها و روستاهای این شهرستان تقدیر کرد.
وی با تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی دور پنجم، به موضوع برگزار نشدن آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کنگان اشاره کرد و گفت: منتخبان مردم در شورای اسلامی بدون فوت وقت، با انجام تحلیف کار خدمتگزاری به مردم را آغاز کنند.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر کنگان افزود: انتظار می رود وکلای مردم در شورا با در نظر گرفتن خواسته های موکلان خود و نیز حفظ فضای همدلی و همگرایی در شهر و شورا تصمیم های مناسبی برای شهر اتخاذ کنند.
امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت امام باقر (ع) و بیان فضایل و مناقب یادگار کربلا و تاکید بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه عزای آن امام همام، از انقلاب بزرگ علمی امام باقر (ع) تجلیل و بر ضرورت بازخوانی و عمل به سیره علمی و عملی آن حضرت تاکید کرد.
وی با گرامیداشت روز عرفه بیان کرد: عرفه فرصتی برای توبه و استغفار و اوج گرفتن به سوی معنویت و کمال است.
محمودی با تبریک عید قربان بر ضرورت توجه جدی به سنت حسنه قربانی کردن تاکید کرد.
امام جمعه کنگان با گرامیداشت روز پدافند هوایی گفت: اگر دشمنان بخواهند غلطی کنند جان بر کفان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، آسمان کشورمان را به جهنمی از آتش برای دشمنان مبدل خواهند کرد.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.