به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود:همچنانکه ملت ایران اسلامی در انتخابات گذشته با حضور پرشور خود موجب سربلندی نظام اسلامی شدند در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهرروستا نیز انتظار می رود با حضور حداکثری در پای صندوق های رای یک بار دیگر زمینه اقتدار،عزت وشوکت انقلاب ونظام اسلامی ایران را فراهم کنند.
وی با دعوت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:با توجه به پخش زنده مناظرات نامزدها از هرگونه سخنان نسنجیده ، تخریب همدیگر ویا طرح مسایلی که منجر به خدشه دار شدن انتخابات می شود جدا پرهیز کنند.
خطیب جمعه خلخال با بیان شاخص ومعیارهای انتخاب خوب گفت: هرکاندیدای که نگاهش به داخل مرزهای کشور بدون چشمداشت از کمک خارجی پای به میدان رقابت انتخاباتی گذاشته معیار مناسبتری برای انتخاب مردم است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شورا ، شهر وشهروند گفت: انتظار می رفت که اعضای شورای اسلامی شهر خلخال عملکرد چهار ساله خودرا در تریبون نماز جمعه به شهروندان ارایه کنند که چنین نشد ولی تا فرصت باقی است می توانند به این امر اقدام کنند .
امام جمعه خلخال با تبریک وگرامیداشت ایام شعبانیه ونیز روز پاسدار، معلم وکارگر گفت: مناسبت های هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از قشر فرهنگی ،کارگر، پاسداران وتلاشگران جامعه است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.