امرالله پاراد روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به آلودگی محیطی ناشی از رطوبت هوا و ورود ریزگردها از برخی کشورهای همجوار و نشستن آنها روی عایق ها و تجهیزات توزیع برق منجر به کاهش قدرت عایقی تجهیزات و طول عمر آنها می شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط شست و شوی عایق ها و تجهیزات توزیع به منظور پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی های ناخواسته از نیمه دوم خردادماه آغاز شده و تا پایان مهر ماه ادامه می یابد.
پاراد گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در صورت نبود بارندگی عملیات شست و شو در زمستان نیز تداوم پیدا خواهد کرد.
وی یادآور شد: عملیات شست و شو توسط یک تیم عملیاتی 10 نفر متشکل از کارشناسان مجرب و عوامل اجرایی و بوسیله آب مقطر و به روش خط گرم انجام می گیرد که مزیت اصلی این روش انجام عملیات شست و شو بدون خاموشی و قطع برق مشترکان است.
مدیر عامل افزود: در انجام این عملیات نیروگاه اتمی بوشهر، نیروی دریایی ارتش، نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه و شرکت های پتروشیمی مستقر در عسلویه برای تامین آب مقطر همکاری مطلوبی با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشتند که جای تقدیر دارد.
وی یادآور شد: با مساعدت و همکاری مردم در مصرف بهینه برق و تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امیدواریم تابستان امسال را نیز همانند سال گذشته بدونه خاموشی سپری کنیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.