به گزارش ایرنا، حمید زارعی روز دوشنبه در جمع مسئولان موسسه های قرآنی آیت الله حاج میرزا احمد دشتی افزود: هدف از فعالیت موسسه های قرآنی در این شهرستان ارتقای سطح فعالیت ‌های قرآنی و آموزش قرآن کریم به متعلمان است.
وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآن بین آحاد جامعه از اهداف اصلی موسسه های قرآنی است که مربیان و مدرسان با تلاش مستمر و مداوم در محقق شدن آن گام بر می‌دارند.
وی ادامه داد: موسسه های قرآنی نقش بسزایی در شکوفایی فرهنگ اسلامی ایرانی دارند و زمینه ساز پرورش و تربیت قاریان و حافظان برجسته قرآن در کشور هستند.
زارعی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در شهرستان دشتی توجه خوبی به موسسه ها و فعالیت های قرآنی شده است.
وی اضافه کرد: امسال یک میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز دارالقرآن دهکده قرآنی چارک و 400 میلیون ریال برای تجهیز موسسهد های قرآنی شهرستان در نظر گرفته شده است و موسسه قرآنی کاکی را نیز بزودی تجهیز خواهیم کرد.
مدیر داخلی موسسه قرآنی آیت الله حاج میرزا احمد دشتی کاکی گفت: هم اکن بیش از 100نفر قرآن آموز در این موسسه آموزش می بینند و تعدادی نیز حافظ جزء سی و بیشتر قرآن هستند.
نرگس مرادی، از حمایت ها و توجه ویژه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برای توسعه و تجهیز و حل مشکلات این موسسه قرآنی تقدیر کرد.
شهرستان دشتی با 84 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.