به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این آئین گفت: این مانور با هدف بهره مندی از مشارکت هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عضو درفعالیت های اجتماعی، خدمات عام المنفعه و فرهنگ سازی در جامعه برای پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.
حسین درویشی افزود: تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت کننده در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های آنان، اجتماعی کردن مساله اعتیاد، فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت جوانان عضو بویژه اعضای طرح ملی پیمان برای پیشگیری از اعتیاد از اهداف این مانور است.
وی در باره تشکیل زنجیره انسانی در این خصوص نیز اظهار کرد: هدف از تشکیل این زنجیره انسانی افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به آسیب های اجتماعی است.
درویشی افزود: در این مانور شخصیت های ورزشی، فرهنگی، علمی با مشارکت دستگاه ها و اداره ورزش و جوانان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، فرمانداری، آموزش و پرورش، سازمان های مردم نهاد شرکت کردند.
وی، برپایی چادر جوانان، نصب بنر، تشکیل کمپین نه به اعتیاد همراه با توزیع بروشور و سی دی، انتقال پیام های پیشگیرانه در زمینه اعتیاد، حمل پلاکاردهایی با محتوای شعارهای مربوط به وسیله تیم سحاب، برگزاری جلسه های آموزشی و پاسخ به سوالهای مربوط به اعتیاد با محوریت شناخت آسیب های فرهنگی و اجتماعی، اعتیاد درجامعه و نقش عضویت در پیشگیری از اعتیاد را از جمله برنامه های این مانور عنوان کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.