به گزارش ایرنا، امیر امینی روز یکشنبه در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان دشتستان افزود: تامین اعتبار برای کمربندی آبپخش و آزادسازی اراضی و تقاطع غیرهمسطح برازجان که از پروژه های مهم و خواسته مردم است در وزارت راه و شهرسازی پیگیری و در دو فاز اجرا خواهد شد.
وی یادآورشد: یکی از این پروژه های مهم شهرستان دشتستان پل نمازگاه به طول 18کیلومتر است که با 15درصد پیشرفت فیزیکی هم اینک راکد است و با پیمانکار اتمام حجت شد که 11کیلومتر در دست کار را تا دو ماه آینده فعال و اجرا کند.
امینی اضافه کرد:تامین اعتبار برای پل ورودی کلمه ، محور روستایی جتوط و پل درودگاه در دستور کار قرار دارد.
فرماندار دشتستان نیز گفت: این شهرستان با برخورداری از یکهزارو 850کیلومتر راه مواصلاتی محل محورهای ترانزیتی فارس – بوشهر و خوزستان – بوشهر – هرمزگان نیازمند توجه بیشتر است.
ارسلان زارع اضافه کرد: در سالجاری پنجاه طرح عمرانی در حوزه راه و شهرسازی دشتستان با پیش بینی اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال اجرا می شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هرچند اقدام های دولت یازدهم در حوزه راه و شهرسازی قابل ستایش است اما بدلیل اهمیت این بخش در کاهش تصادف ها باید تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت جاده های ارتباطی روستایی انجام شود.
محمد باقر سعادت افزود:در همین راستا حذف نقاط حادثه خیز در بخش های ارم و بوشکان و سعدآباد دشتستان ضروری است.
وی یادآورشد: پروژه چهار خطه کردن محور ارتباطی دالکی - کنارتخته از پروژه های ملی راه است که سرعت بخشی در اجرای این مهم مطالبه مردم است.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده : اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.