به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور معاون وزیر و مسئولین استانی برگزار شد و ابراهیم مبارک قدم بعنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

در مراسم امروز، ابتدا داریوش نصر با اشاره به عملکرد 18 ماهه اش در این سمت و حرکت شتابان استان بسمت توسعه و بهبود وضعیت راه ها وضعیت بدهی به پیمانکاران را مطلوب و اکنون وضعیت استان را بهتر از قبل عنوان و آرزو کرد آذربایجان غربی بتواند به سرعت در روند توسعه به جایگاه ممتاز کشوری برسد. (اینجا)

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به برنامه هایش برای توسعه وضعیت راه ها و شهرسازی استان گفت: هم‌اکنون استان آذربایجان غربی نیازمند توسعه بیشتر در زمینه حمل و نقل ریلی و جاده ایست ضمن اینکه وضعیت راه های روستایی نیز باید پیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
وی به اهداف خود اشاره و اضافه کرد: افزایش ترانزیت بار و مسافرت با شیوه های مختلف بخصوص با حمل و نقل ریلی ، افزایش کارایی و بهره وری شهرها با گسترش خدمات عمومی و توجه به عدالت اجتماعی در شهرها بخصوص در شهرهای کوچک و متوسط سه اولویت اصلی برنامه های من خواهد بود.

هادی بهادری نماینده ارومیه نیز با انتقاد از وضعیت حاشیه نشینی در استان و بخصوص ارومیه گفت: با توجه به افزایش حاشیه نشینان در استان و بخصوص در مرکز استان باید به این موضوع توجه جدی شود و در مورد این موضوع مطالعات طرح جامع باید تسریع یابد.
وی افزود: طرح کمیسیون ماده ۵ جایگزین مناسبی برای طرح تفکیک زمین های پادگان لشکر ۶۴ است که باید رسیدگی شود زیرا عده ای بدنبال تبدیل این زمین ها بعنوان شریان های حیاتی شهر به مسکونی و تجاری هستند.

مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی هم با اشاره به تلاش همه مسئولین برای توسعه بیشتر استان و رسیدگی به خواسته های مردم گفت: با افزایش جمعیت شهرنشین در کشور و بالاخص استان آذربایجان غربی و توجه به اصلاح نگاه به شهرها، باید با همکاری و همبستگی، موجبات شکوفایی و رشد آن شویم. (اینجا)

شایان ذکر است داریوش نصر بعد از پایان دوره مدیریتش در راه و شهرسازی آذربایجان غربی، حکم مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری کل کشور را دریافت کرد.
ابراهیم مبارک قدم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان نیز که سابقا معاونت این اداره را برعهده داشت، پیش از انتصابش بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مدیرکل این اداره را در استان گلستان برعهده داشت.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 678153
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.