حسین شمسی فرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فشار بالا بر شبکه برق باعث شد تا چندین قطعه در یکی از ایستگاه ها دچار سوختگی شود که با تلاش ماموران نسبت به تعویض آنها اقدام شد.
وی اضافه کرد: میزان مصرف برق مشترکان در عصر روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل سیر تصاعدی داشت و همین امر باعث شد تا برخی نقاط دچار قطعی شوند.
مدیر برق گناوه مردم را به صرفه جویی در مصرف برق فرا خواند و از آنان خواست با رعایت الگوی صحیح مصرف برق بویژه در زمان اوج مصرف امکان تامین برق مطمئن و پایدار را برای تمامی مشترکان صنعت برق فراهم آورند.
قطعی برق عصر روز سه شنبه هفته جاری در بخشی از محلات شهر گرمسیری گناوه بین 1 تا 4 ساعت طول کشید و موجب شد تا مردم روزه دار به سختی این مدت را سپری کنند.
برخی از شهروندان در تماس تلفنی با ایرنا ابراز داشتند: قطعی و نوسان برق در روز گذشته منجر به سوختن وسایل و لوازم برقی آنان شده است.
آنان اظهار کردند: مردم این مناطق به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و آغاز گرمای زودرس در این منطقه گرمسیری نیاز شدیدی به وسایل سرمایشی بویژه کولرهای گازی دارند و در صورت تداوم قطعی برق، تابستان سختی را پشت سرخواهند گذاشت.
شهر گرمسیری گناوه مرکز شهرستان گناوه حدود 70 هزارنفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.