به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف یزدان پناه روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان در فرمانداری افزود: ورودی و خروجی (دوربرگردان) در محور کمربندی گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی بندرریگ، محور میدان امام علی (ع) تا بسیج، جاده گوره به گچساران و تقاطع بلوار میدان امام علی (ع) به سمت دیلم در محدوده روستای مال قاید از عمده این نقاط خیز است که تاکنون تصادفات منجر به فوت و جرح زیادی در آن بوقوع پیوسته است.
وی گفت: تقاطع بلوار میدان امام علی (ع) به سمت دیلم حدفاصل روستای مال قاید نیاز به علایم راهنمایی و رانندگی دارد که انتظار داریم هرچه زودتر نصب شوند.
فرمانده پلیس راه گناوه، بهسازی، تعریض و روکش آسفالت راه کمربندی شهر گناوه از سمت میدان امام علی (ع) به مرقد سیدرضا و تسریع در اتمام پروژه راه گناوه به دیلم حدفاصل روستای چاهشور تا بینک را که به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده خواستار شد.
وی اظهارکرد: توجه به راههای روستایی نیز ضروری است و انتظار داریم که در جلسه شورای ترافیک از دهیاران دعوت شود.
فرمانده پلیس راه گناوه افزود: میزان تصادفات منجر به فوت در سال 95 شهرستان درمقایسه با سال قبل آن 63 درصد کاهش یافته است.
رئیس راهنمایی ورانندگی گناوه گفت: دراین شهر چندین نقطه حادثه خیز وجود داشت که با همکاری دستگاههای مرتبط اصلاح و برطرف شده است.
سروان موسی حسین آبادی افزود: درحالیکه تجهیزات الکترونیکی ترافیکی در بیشتر شهرهای استان بوشهر انجام شده اما گناوه از معدود شهرهایی است که این تجهیزات نصب نشده است.
وی اظهارکرد: پارکینگ برای موتورسیکت ها در بازار اصلی شهر که در ایام نوروز دایر شده نقش بسزایی در روان سازی ترافیک داشت اما تداوم نیافت.
حسین آبادی گفت: نصب علایم راهنمایی ورانندگی حدفاصل میدان امام علی (ع) تا ایران خودرو و مسیر راه مال خلیفه ضرورت دارد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه با بیان اینکه بهبود وضعیت راههای شهرستان جهش 100 درصدی داشته است گفت: این اداره در زمینه توجه به ایمنی و حفاظت از راههای شهرستان اقدام های خوبی از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز ، روکش آسفالت، خط کشی و نصب دوربین انجام داده است.
صدرالله عبدالهی افزود: ترمیم و بهسازی پل محور کمربندی شهر گناوه در نزدیک مرقد سیدرضا و شناسنامه دارکردن پل ها از دیگر عملکردهای این اداره است.
وی گفت: این اداره امسال توجه به راههای روستایی در بخش مرکزی و ریگ را در اولویت خود قرار داده است.
شهرستان گناوه در 100 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.