به گزارش ایرنا، در این آیین که دوشنبه شب در میدان فانوس شهر دیر برگزار شد، فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ، جمعی از ورزشکاران، ورزش دوستان و خانواده این ورزشکار حضور داشتند.
فرمانداردیر در این مراسم گفت: ورزشکاران ملی و جهانی افتخارات و سرمایه های ورزشی شهرستان و کشور هستند.
حمزه اعتماد افزود: جوانان ورزشکار پرچم دار و معرف توانمندی های ورزشی شهرستان در سطح کشور و حتی بین المللی هستند و جای افتخار است که علی قاسمی فرزند این دیار در رقابت بین المللی در رشته دو ومیدانی مقام دوم و صاحب مدال نقره است.
وی گفت: با ظرفیت های بالای ورزش در شهرستان و جوانان و نوجوانان علاقه مند به رشته های مختلف ورزشی، آینده خوبی در انتظار ورزش دیر است.
فرماندار دیر اضافه کرد: در سال جاری در کمیته برنامه ریزی از محل تملک دارایی و نفت 20 میلیارد ریال برای بخش ورزش شهرستان در نظر می گیریم.
این ورزشکار گفت: این مسابقات هر 2 سال یک بار در جهان برگزار می شود و امسال نیز در کشور لتونی برگزار شد و کاروان جمهوری اسلامی ایران با 275 ورزشکار شرکت کرد که 18 دو ومیدانی کار در این کاروان حضور داشتیم.
علی قاسمی ضمن تشکر از شرکت پتروشیمی آریا ساسول و مدیران واحد ارشد اچ اس ای و آتش نشانی آن افزود: در این مسابقه یک طلا در بخش تیمی و یک مدال نقره در بخش انفرادی کسب کردم و آنها را به خانواده شهدا و شهدای مدافعان حرم و شهدای گمنام تقدیم می کنم.
به گزارش ایرنا، علی قاسمی با شرکت در مسابقات جهانی کارگران در رشته دو و میدانی در کشور لتونی که برگزار شد، توانست در بخش تیمی مدال طلا و در ماده 4 در 100 متر مردان به نشان نقره، مقام دوم را از آن خود کند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.