به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از مهرداد ابراهیمی افزود: برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه به منظور معرفی توانمندیهای اقتصادی و صنعتی این کشور و افزایش فرصت های صادراتی است.
وی اضافه کرد: نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر تاکنون با شرکت در نمایشگاههای مختلف در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران در کشورهایی همچون ترکیهِ، مالزی، بحرین و قطر و اعزام هیات های تجاری به کشورهای مختلف برای افزایش مراودات تجاری بین المللی اقدام کرده است.
ابراهیمی اظهار کرد: همچنین با عنایت به اشتراک های دیرینه استان بوشهر در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و نزدیکی بنادر این استان به کشور قطر و در اجرای سیاست های کلی صادراتی، این شرکت آماده برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر است.
وی گفت: با توجه به عزم دولت برای افزایش ارتباط با همسایگان جنوبی و گشایش فصل نوینی در ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشور قطر ، برگزاری چنین نمایشگاهی برای معرفی توانمندیهای اقتصادی و صنعتی و افزایش مراودات تجاری و صادرات انواع محصولات و تولیدهای ایرانی به کشور قطر گامی موثر است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.