به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: امام خمینی (ره) همواره به مردم ایمان داشت و خود را خادم و خدمتگزار مردم محسوب می کرد.
وی، ایمان به راه و هدف را از دیگر شاخصه های امام راحل دانست و گفت: قیام امام راحل تداوم دهنده راه انبیای الهی و امامان معصوم (ع) بود.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: 14 خرداد 1368 یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن شخصیتی بزرگوار پیرجماران به ملکوت اعلی پیوست و نه تنها ملت ایران بلکه عالم را عزادار کرد.
وی گفت: اگرچه دوستداران انقلاب بعداز ارتحال امام دغدغه آینده ایران را داشتند اما عنایات الهی نصیب ملت شد و مجلس خبرگان با اقدامی ارزشمند جانشین به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان سکاندار کشتی انقلاب انتخاب کرد.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بعداز 28 سال از ارتحال جانسوز امام راحل ، کشور را با درایت و شجاعت مدیریت و از بحران و توطئه های زیاد نجات داده است.
رکنی حسینی با قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: بیش از 40 میلیون نفر دراین روز تاریخی به پای صندوق های رای آمدند و به نظام اسلامی و خون شهدا رای دادند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب ورق زدند.
وی با تبریک به منتخب رئیس جمهوری اظهارکرد: مردم انتظار دارند که رئیس جمهوری منتخب نسبت به وعده هایی که در ایام انتخابات داد جامه عمل بپوشاند.
امام جمعه گناوه گفت: انتخابات تمام شده و اگر کدورتی و صحبتی بین نامزدها وجود داشته باید آن را فراموش و با رفاقت و همدلی و اتحاد منتخب رئیس جمهوری را در رفع مشکلات یاری کنند.
وی از منتخبان شورای اسلامی این شهر نیز خواست تا در رفع مشکلات و معضلات و رونق شهر در بخش های مختلف با همدلی و همفکری مردم گام های اساسی بردارند.
رکنی حسینی گفت: گناوه باوجود اینکه قابلیت های زیادی دارد اما مشکلات و نیازهای زیادی از جمله بهداشت و مبلمان شهری دارد که باید در رفع آنان مسئولان بکوشند.
امام جمعه گناوه با اظهار گله مندی از ارسال پارازیت بر دسترسی مردم به برنامه های تلویزیون در برخی نقاط این شهر گفت: مردم درخصوص این مشکل مراجعه های زیادی داشتند.
وی افزود: از مسئولان انتظار دارم که این قضیه را پیگیری کنند تا مردم بتوانند از برنامه های پرفضیلت ماه رمضان در سیمای جمهوری اسلامی نهایت استفاده را ببرند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.