شهردار وحدتیه درحاشیه این آیین درگفت گو با ایرنا گفت: افتخار می کنیم که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری توانستیم این مجموعه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم و گامی بلند در توسعه و اشتغال مملکت عزیزمان برداریم.
عبدالحمید صفایی اظهار داشت: عملیات اجرایی مجموعه سنگ شکن شهرداری وحدتیه با تملک 84 هکتار معدن کوه های حومه شهر برازجان و دالکی با مصوبه شورای اسلامی این شهر در سال 94 آغاز شد.
وی اضافه کرد: با همت متخصصان و کارشناسان شهرداری وحدتیه و شهرستان دشتستان امروز به لطف خدا توانستیم این سنگ شکن را با ظرفیت تولید روزانه یکهزار تن انواع مصالح ساختمانی به بهره برداری برسانیم.
شهردار وحدتیه بیان کرد: برای اجرای این طرح 34میلیارد ریال با استقرار همه تجهیزات فنی و ماشین آلات لازم سرمایه گذاری شده است.
صفایی گفت: این سنگ شکن امکان تولید چهار نوع محصول از انواع ماسه و سرند و سنگ را دارد.
شهردار وحدتیه افزود: در این مجموعه 24 نفر بصورت مستقیم و 30 نفر نیز بصورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تقدیر از شهردار وحدتیه در راه اندازی مجموعه سنگ شکن گفت: شهردای وحدتیه در کنار راه اندازی سنگ شکن برای تکمیل این پروسه احداث و استقرار یک کارخانه آسفالت را نیز برنامه ریزی کند.
سید محمدحسن باستی افزود: هر گونه کمک وحمایت لازم برای توسعه این مجموعه در زمینه ارائه تسهیلات و ماشین آلات توسط مجموعه استانداری بوشهر انجام خواهد شد.
ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز با اشاره به اینکه این شهرستان دارای بیشترین شهر درسطح استان است ،حمایت و توجه به توسعه عمران شهرهای دشتستان را از اولویت های مهم این شهرستان خواند.
شهر وحدتیه با بیش از 13 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
7213/6043**
خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.