در ادامه این مطلب آمده است:خبر پبشنهاد هیات اجرایی انتخابات شورای شهر بوشهر مبنی بر ابطال آرای آقای کیوان هاشمزاده نفر اول این انتخابات رسانه ای شده است.
از آنجا که وظیفه ذاتی ناظر و مجری انتخابات رسیدگی به تخلفات احتمالی در هر انتخاباتی است در خصوص اعتراضات گسترده به انتخابات بوشهر نیز به تبع اصلاح طلبان از سالم سازی رای مردم استقبال خواهند کرد.
اما به نظر می رسد ناظرین در برخورد با تخلفات برخورد دوگانه ای در تصمیم گیری در پیش گرفته اند. فقط ابطال رای نفر اول که از چهره های برجسته اصولگرایان در بوشهر است در این برخورد دوگانه در سکوت اصلاح طلبان می تواند در اذهان عمومی و مردم اصلاح طلب استان این شبهه را ایجاد کند که ما اصلاح طلبان در برخورد با موضوع تخلف در انتخابات شورای شهر بوشهر عادلانه برخورد نکرده و با سکوت در برابر برخورد دوگانه ناظرین وظیفه اصلاح طلبی خود را به جا نیاورده ایم.
فارغ از هرگونه تغییری در ترکیب شورای شهر ما اصلاح طلبان بایست خواهان اجرای کامل عدالت در برخورد با تخلفات انتخابات باشیم.
همه می دانیم که سرمایه ما اصلاح طلبان در پیشبرد اهداف عالیه مان فقط اعتماد مردم است. اکنون ما در برابر آزمونی قرار گرفته ایم و همه باید یک صدا خواهان برخود کاملا قانونی و یکسان در برابر تخلفات باشیم.
6045/ 6047** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.