محمدحسین عباس آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم سالاری به معنای واقعی، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، به نمایش گذاشته شد.
وی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: مردم از روی عقل، اندیشه و حسابگری رای داده و احساساتی عمل نکردند.
او با بیان اینکه نتیجه این انتخابات در راستای خواسته های مردم بوده است ادامه داد: مردم با رای مثبت به کارنامه چهارساله دولت یازدهم، مصلحت کشور را در ادامه فعالیت این دولت دیدند.
عباس آبادی به آرا 73 درصدی مردم کردستان به دکتر روحانی و دارا بودن رتبه نخست استان از نظر بیشترین آرا به وی اشاره کرد و افزود: عزم دولت یازدهم بر سرعت توسعه استان و زیرساخت ها، از جمله دلایل بالا بودن میزان رای دکتر روحانی در کردستان بوده است.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید، رشته زبان و ادبیات کُردی در دانشگاه کردستان، تاسیس شد که کار بسیار سودمندی بود.
عباس آبادی با بیان اینکه مردم در دولت های قبلی(نهم و دهم) با مشکلات زیادی مواجه شدند اضافه کرد: در واقع مردم به دوام دولت موجود رای دادند.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان به واکنش رقبا و اصولگرایان، نسبت به نتیجه انتخابات اشاره و اظهار کرد: به نظر می رسد، جریان اصولگرا هنوز نتوانسته خود را با خواسته های مردم و نتیجه انتخابات اخیر، منطبق کند.
به گفته عباس آبادی، اصولگرایان فقط به دنبال نقد وضع موجود هستند که گاهی نیز همراه با بغض است در حالیکه باید نقد عالمانه داشته و به فکر کمک به دولت پیروز در انتخابات باشند.
وی با بیان اینکه منتقدان دولت باید ارزیابی واقع گرایانه از وضع موجود داشته باشند اضافه کرد: همگی باید منافع ملی را اصل قرار داده و با کمک همدیگر، به سمتی برویم که شاهد ایرانی آبادتر در سال 1400 باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.