به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: با اجرای این طرحها در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر برای 2 هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح معدنی در منطقه جاشک گفت: معادن جاشک دارای ظرفیتی مهم در تولید محصولات مختلف هستند که تاکنون 70 میلیارد ریال در آنها سرمایه‌گذاری شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه برق و جاده دسترسی طرح معدنی منطقه جاشک افزود: اکنون در طرح معدنی جاشک 60 نفر مشغول به فعالیت هستند که با تامین زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذار ظرفیت اشتغال به چند برابر افزایش می یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 200 هزار میلیارد ریال درخواست تسهیلات برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به دولت ارائه شده است.
حسینی محمدی افزود: این میزان تسهیلات برای حل مشکل 6‌هزار طرح صنعتی در استانهای مختلف که پیشرفت بالای 60 درصد دارند، پیش بینی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه 10 هزار واحد صنعتی در کشور با مشکلات گوناگون روبرو هستند افزود: صاحبان این واحدها برای حل مشکلات واحدهای صنعتی درخواست تسهیلات دارند.
حسینی محمدی با شااره به آغاز نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان یادآروشد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پنج هزار واحد صنعتی در کشور نوسازی می‌ شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.