به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری بعد از ظهر شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای رسیدن به قرب الهی است.
وی تصریح کرد: کسانی که تقوای کمی دارند می توانند در این ماه با تقوا شوند و افراد دارای تقوا نیز می توانند تقوای خود را در این ماه افزایش دهند.
صفایی بوشهری گفت: برخی که بدون داشتن عذر شرعی از روزه‌داری پرهیز می‌کنند ایمان ضعیفی دارند و نمی‌توانند به کمال مطلوب برسند.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای افزایش بصیرت دینی مردم گفت: انسان ولایتمدار در هر مقامی رستگار می‌شود در غیراینصورت دچار انحراف و سقوط در چاه بی‌آبرویی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای افزایش بصیرت دینی در جامعه بهره برد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: تبیین و تشریح آسیب‌های اجتماعی در جامعه یکی از برنامه‌های مهم مبلغان دینی در طول ماه مبارک رمضان است.
وی همچنین خواستار شناسایی و بررسی آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر به وسیله مبلغان دینی شد.
سروستانی اظهار کرد: راه‌های برون رفت از آسیب‌های اجتماعی باید به شکل مطلوبی در بین مردم تشریح و تبیین شود.
وی بی توجهی به مساله حجاب و عفاف، طلاق و اعتیاد را از مسائل و آسیبهای اجتماعی عنوان کرد.
سروستانی تاکید کرد: مبلغان دینی باید در کنار مبانی دینی و اسلامی به مسائل و موضوع های اجتماعی از جمله زکات و راههای جمع آوری و هزینه کرد آن نیز بپردازند.
وی ادامه داد: پرداخت زکات در رفع مشکلات افراد آسیب‌پذیر و همچنین رفع چالش‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی دارد از این رو نیاز است فرهنگ پرداخت آن را بخوبی در جامعه نهادینه کرد.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.