به گزارش ایرنا، رضا حسین پور روز شنبه در نشست بررسی برنامه های آموزشی کشاورزان استان بوشهر افزود: این سایت های جامع الگویی تولیدی در شهرستانهای دشتی، دیر، جم، دشتستان، بوشهر، گناوه و تنگستان راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: سایت جامع الگویی شامل مجموعه ای از فعالیت های آموزشی ترویجی اجرایی است که به منظور آموزش عملیاتی و تاثیرگذار بر بهره برداران در یک منطقه با مشارکت بیش از 25 بهره بردار برنامه ریزی و اجرایی می شود.
حسین پور یادآور شد: در سه سال گذشته آموزشهای ترویجی برای 15هزار و 320 نفر از بهره برداران در استان بوشهر برگزار شده است.
وی بیان کرد: دراین مدت 26هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در زمینه های مختلف کشاورزی با محوریت آب و خشکسالی، تولید محصول سالم تولید و پخش شده است.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در این مدت چهار هزار و 690 نفر از زنان روستایی شهرستانهای دیلم، دشتستان، بوشهر، تنگستان و گناوه آموزشهای لازم ترویجی در زمینه توسعه اشتغال خانگی و مشاغل در مناطق روستایی را فراگرفتند.
وی افزود: همچنین طرح پهنه بندی در عرصه های تولیدی حوزه های زیر پوشش همه شهرستان های استان و تعمیر، تجهیز و نوسازی 20 مرکز جهاد کشاورزی استان با هدف روان سازی و سرعت بخشی در خدمات رسانی و انتقال یافته های تحقیقاتی به بهره برداران بخش کشاورزی انجام شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.