سید کمال الدین شهریاری روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:دستگاه اجرایی، رویه و مقررات دست و پاگیر، بی ثباتی بازار و مالیات از دیگر موانع فراروی بهبود وضعیت کسب و کار در سطح کشور است.
وی یادآورشد: در کشور ما یا باید شاهد رکود باشیم یا تورم که این نشان از وجود مشکل ساختاری در اقتصاد کشور بوده و باید در جهت رفع آن تلاش کنیم.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:تصویب ایجاد مناطق آزاد تجاری ازط جمله منطقه آزاد تجاری بوشهر در مجلس شورای اسلامی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
وی افزود:رای گیری پیرامون ایجاد مناطق آزاد تجاری جدید تاکنون در دستور کار مجلس قرار نگرفته و پس از اینکه در دستور کار قرار گرفت رای گیری پیرامون آن صورت می گیرد.
شهریاری در ارتباط با در ارتباط با شرایط استان بوشهر از لحاظ فضای کسب و کار نیز گفت: این استان از لحاظ بهبود فضای کسب و کار در شرایط مطلوبی قرار ندارد و این در حالی است که ظرفیت های فراوانی در این استان ساحلی وجود دارد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با دقت نظر رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی با اتکا بر 26 اصل ترسیم شده که خوانش و درک دقیق آن برای رفع مشکلات اقتصاد امروز کشور یک ضرورت است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.